Evaluare Salariati

Evaluarile salariatilor

Acest modul permite evaluarea periodica a salariatilor conform criteriilor de performanta stabilite in fisa postului.

Pentru a realiza procesul de evaluare trebuiesc stabilite initial in modulul Organigrama posturilor criteriile de performanta pentru fiecare post in parte, precum si atasarea lor salariatilor (vezi modulul Organigrama salariatilor).

Odata efectuati acesti pasi, apelati comanda de adaugare (sau tasta Insert) din meniul de sus pentru adaugarea unui nou document de evaluare. In fereastra deschisa completati:

  • numarul fisei de evaluare;
  • data evaluarii;
  • salariatul evaluat;
  • persoana care va efectua procesul de evaluare, conform imaginii:


La salvarea documentului se vor importa criteriile de performanta aferente salariatului evaluat, dupa care procedam la introducerea de note (de la 1 la 5).

Notele se introduc ori direct pe ecran, in dreptul fiecarui criteriu de evaluare, ori deschizand fiecare linie (dublu click sau comanda Deschide din bara de sus).



Pe baza notelor introduse va fi stabilit calificativul evaluarii: nesatisfacator, satisfacator, bine, foarte bine. Raportul de evaluare poate fi vizualizat si listat dand click dreapta pe salariatul evaluat->Rapoarte->Raport de evaluare performante profesionale.



Putem de asemenea stabili pe fiecare salariat in parte obiectivele pe care le are de indeplinit pana la urmatoarea evaluare. Acestea se stabilesc in pagina Obiective in curs, apeland comanda de adaugare.

Obiectivele trebuie sa fie reale si cuantificabile: de exemplu cresterea numarului de clienti, marirea cifrei de afaceri cu 20%, castigarea unei de cote de piata de 10% pentru un anumit produs in decurs de un an.


La o urmatoare evaluare se poate verifica foarte usor daca obiectivele au fost atinse in pagina obiective finalizate, avand astfel o baza reala privind notele acordate.

Putem vizualiza si lista:

  • raportul de evaluare a performantelor profesionale pe salariat;
  • lista salariatilor evaluati, cu calificativele obtinute.

Alte functionalitati:
  • Informatii afisate pe ecran: Numar document, Data document, Salariat, Punctaj CRP, Pct. max. CRP, Calificativ, Punctaj OBI, Pct. max. OBI, Valid, Anulat, Id, Seria document
  • posibilitate grupare dupa: Data document, Salariat
  • Manual online - Suport online interactiv: manual, prezentari video, tutoriale, comentarii, ... etc.

Operare date:

  • Sterg - Sterg inregistrarea curentaRefresh - Aduc din nou datele pe ecran
  • Adaug - Adauga un articol nou
  • Deschid - Deschid inregistrarea curenta
  • Modific coloane - Afisez coloane noi sau ascund coloane existente in functie de necesitate
  • Anulez - Anulez document curent
  • Inchid - Inchid fereastra curenta
  • Raport rapid - Previzualizare date afisate pe ecran
  • Raport customizat - Ofera posibilitate vizualizarii rapoartelor existente si configurararea unora noi