Nexus Bord WebApp Dashbord - Vânzări clase produse în ultimele 12 luni
Nexus Bord WebApp Dashbord - Vânzări clase produse în ultimele 12 luni
- evoluţia pe parcursul ultimelor 12 luni a vâzărilor efectuate pe fiecare clasa de produs din top.
- În total sunt 12 grafice responsive afişate în acelaşi spaţiu de afişare, ceea ce oferă o ergonomie sporită interfeţei;
- Această analiză este utilă pentru a urmări d.p.d.v. numeric evoluția vânzărilor per produs și de a putea face o comparație între acestea;
- Indicatorii sunt calculaţi în baza facturilor înregistrate în modulul Facturi Clienţi;
- Pentru a putea lua din timp măsuri de remediere acolo unde este cazul, este important de urmărit produsele a cărora vânzare scade.
În Bord WebApps, în grupul Vânzări și Produse am adăugat analiza: Vânzări clase produse în ultimele 12 luni. Este o analiză valorică de vănzări de tip linie, care indică pentru fiecare clasă de produse din top evoluția vâzărilor pe parcursul ultimelor 12 luni.
Indicatorii calculaţi şi afişaţi sunt următorii:
Alte caracteristici:
- parametrul 1 este opţional şi indică tipul de stoc pentru care se calculează indicatorii;
- dacă parametrul 1 lipseşte, acesta ia valoarea G,F,J,E,S;
- parametrul 2 este opţional şi indică numărul de luni pentru care se calculează indicatorii;
- perioada se calculează de la luna curentă înapoi cu nr. de luni setat;
- dacă parametrul 2 lipseşte, este mai mic ca 1 sau mai mare ca 36 acesta ia valoarea implicită 12;
- vă recomandăm să nu setaţi acest parametru la o valoare mai mare de 12;
- parametrul 3 este opţional şi indică numărul de clase de produse pentru care se calculează indicatorii;
- dacă parametrul 2 lipseşte, este mai mic ca 1 sau mai mare ca 20 acesta ia valoarea implicită 12;
- vă recomandăm să nu setaţi acest parametru la o valoare mai mare de 12;
- exemplu de şir de parametrii: G,F|12|12
- trebuie respectată strict ordinea parametrilor
- dacă doriţi să omiteţi un parametru opţional înlocuiţi-l cu spaţiu.
Pentru ca această analiză să poată fi personalizată, după nevoile fiecărui client în parte, am introdus trei parametri: